Instruirea interactiva prin valorificarea platformei Moodle
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
647 18
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-08 13:27
SM ISO690:2012
OBOROCEANU, Veronica. Instruirea interactiva prin valorificarea platformei Moodle. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 73-79. ISBN 978-9975-46-294-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.2, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Instruirea interactiva prin valorificarea platformei Moodle


Pag. 73-79

Oboroceanu Veronica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2019


Rezumat

În acest articol este descrisă instruirea interactivă prin valorificarea Platformei Moodle, evidențiind reperele teoretice specifice instruirii interactive şi descrisă platforma educațională Moodle, în vederea promovării tehnologiilor societăţii informaționale.