Abordari psihopedagogice ale conceptului de manual digital şi aria de utilitate didactica a acestuia
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1034 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-12 18:03
SM ISO690:2012
ILAŞCU, Iurie. Abordari psihopedagogice ale conceptului de manual digital şi aria de utilitate didactica a acestuia. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 69-73. ISBN 978-9975-46-294-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.2, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Abordari psihopedagogice ale conceptului de manual digital şi aria de utilitate didactica a acestuia


Pag. 69-73

Ilaşcu Iurie
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2019


Rezumat

In the space of contemporary computer and appeared gradually but increasingly clamouring for a new society, which was defined as a multidimensional communication. This dynamic versatility of the communication, which is in a permanent expansion of market information yielded textbooks, become ,,overnight! "- electronic manuals. This was made possible by information and communication technologies to advantage.