Articolul precedent |
Articolul urmator |
701 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 12:26 |
SM ISO690:2012 DUMBRĂVEANU, Roza. Evaluarea mediata electronic: interpretari conceptuale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 225-231. ISBN 978-9975-46-293-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 225-231 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The concept of e-learning is subject to different interpretations. It is difficult to have a single definition of e-learning. The different understandings of e-learning can be explained by particular professional approaches and interests. In this paper the different interpretations of e-learning concept is analyzed based on the literature review. |
||||||
|