Cercetare versus formare profesională continuă
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
728 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-16 14:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2:001.891 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
General methodology. Scientific and technical methods of research. Scientific analysis and synthesis (1146)
SM ISO690:2012
POGOLŞA, Lilia. Cercetare versus formare profesională continuă. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 3-9. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470

Cercetare versus formare profesională continuă

Research versus continuing professional training

CZU: 37.013.2:001.891

Pag. 3-9

Pogolşa Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2019


Rezumat

Calitatea învăţământului din Republica Moldova a devenit conceptul-cheie al politicilor educaţionale, deoarece are o semnificaţie primordială şi defineşte, prin finalitatea sa, îmbunătăţirea calităţii vieţii. Ca parte integrantă a sistemului educaţional din ţară, Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei (în continuare - IȘE) este un vector strategic al promovării calităţii în educaţie prin activitatea ştiinţifică şi didactică pe care o desfăşoară. IȘE contribuie la realizarea inovaţiilor în educaţie prin dezvoltarea unor proiecte de cercetări ştiinţifice semnificative pentru şcoala modernă şi la implementarea acestora prin stagiile de formare continuă a cadrelor didactice şi manageriale. De asemenea, IŞE oferă suporturile didactico-metodologice necesare celor mai noi abordări din domeniul educaţiei pentru o învăţare autentică, motivantă, activă şi creatoare.

The quality of education in the Republic of Moldova has become the key concept of educational policies, because it has a primordial significance and defines, through its finality, the improvement of the quality of life. As an integral part of the educational system in the country, the Institute of Education Sciences (hereinafter referred to as IES) is a strategic vector for the promotion of quality in education through its scientific and didactic activity. IES contributes to innovation in education through the development of significant scientific research projects for modern schools and their implementation through the continuous training of teachers and managers. Also, IES offers the didactic-methodological support needed for the latest approaches in the field of education for authentic, motivating, active and creative learning.

Cuvinte-cheie
proiecte instituţionale de cercetare, calitatea educaţiei, inovare, modernizare, produse știinţifice și tehnologice, formare continuă.,

institutional research projects, quality of education, innovation, modernization, scientific and technological products, continuous training.