Proiectul de tip acțiune-cercetare. Abordare practică în procesul de formare a competențelor profesionale la masteranzi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
645 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-21 20:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.225 (2)
Higher education. Universities. Academic study (2669)
SM ISO690:2012
DUBINEANSCHI, Tatiana. Proiectul de tip acțiune-cercetare. Abordare practică în procesul de formare a competențelor profesionale la masteranzi. In: Научно-образовательное пространство:: реалии и перспективы повышения качества образования, Ed. 1, 30 martie 2018, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2018, Ediția 1, pp. 177-181. ISBN 978-9975-83-068-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Научно-образовательное пространство:
Ediția 1, 2018
Conferința "Научно-образовательное пространство:"
1, Comrat, Moldova, 30 martie 2018

Proiectul de tip acțiune-cercetare. Abordare practică în procesul de formare a competențelor profesionale la masteranzi

CZU: 378.225

Pag. 177-181

Dubineanschi Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 9 ianuarie 2019


Rezumat

The followingpaperfocuses on theissue of improvingtheprocess of professionalskills training for master students. One of thesolutionsisconsideredtheuse of theactionresearchprojects.It isspecifiedtheusing of action-researchprojects in an educational context in terms of definitions, of maincharacteristicsandpracticalsuggestions. Isdescribedtheapplicativeapproach of a research-actionproject, realized wit master students.

Cuvinte-cheie
action-research, action-researchprojects, didactic counterexamples, teachingstrategies