Utilizarea contraexemplului în studierea elementelor de geometrie intuitivă în clasele primare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
642 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-16 11:47
SM ISO690:2012
CALMUŢCHI, Laurenţiu, COJOCARU, Ion. Utilizarea contraexemplului în studierea elementelor de geometrie intuitivă în clasele primare. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. II, pp. 224-229. ISBN 9975-76-215-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II, 2017
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"
Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017

Utilizarea contraexemplului în studierea elementelor de geometrie intuitivă în clasele primare


Pag. 224-229

Calmuţchi Laurenţiu, Cojocaru Ion
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2018


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Utilizarea contraexemplului &icirc;n studierea elementelor de geometrie intuitivă &icirc;n clasele primare">
<meta name="citation_author" content="Calmuţchi Laurenţiu">
<meta name="citation_author" content="Cojocaru Ion">
<meta name="citation_publication_date" content="2017">
<meta name="citation_collection_title" content="Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar">
<meta name="citation_volume" content="Vol. II">
<meta name="citation_firstpage" content="224">
<meta name="citation_lastpage" content="229">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/224-229.pdf">