Articolul precedent |
Articolul urmator |
642 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-16 11:47 |
SM ISO690:2012 CALMUŢCHI, Laurenţiu, COJOCARU, Ion. Utilizarea contraexemplului în studierea elementelor de geometrie intuitivă în clasele primare. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. II, pp. 224-229. ISBN 9975-76-215-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar Vol. II, 2017 |
||||||
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar" Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 224-229 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Utilizarea contraexemplului în studierea elementelor de geometrie intuitivă în clasele primare"> <meta name="citation_author" content="Calmuţchi Laurenţiu"> <meta name="citation_author" content="Cojocaru Ion"> <meta name="citation_publication_date" content="2017"> <meta name="citation_collection_title" content="Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"> <meta name="citation_volume" content="Vol. II"> <meta name="citation_firstpage" content="224"> <meta name="citation_lastpage" content="229"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/224-229.pdf">