Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1227 150 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 09:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.12 (197) |
Education (14878) |
SM ISO690:2012 PATRAŞCU, Dumitru, PLEŞCAN, Monica-Vasilica. Motivarea cadrelor didactice din învățământul preuniversitar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 1(38), pp. 76-84. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(38) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 371.12 | ||||||
Pag. 76-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare propune o analiză prin prisma teoriilor motivației, în special a teoriei expectanțelor, a principalilor factori care stimulează gradul de motivare al angajaților în cadrul unei organizații. Acești factori sunt exemplificați la nivelul organizației școlare și constituie un ansamblu de resurse pentru educația incluzivă/integrată, fiind creionat climatul organizațional, expectanțele cadrelor didactice, modalitățile de stimulare a motivației în rândul cadrelor didactice în funcție de nivelul de experiență, precum și considerații privind viitorul organizației. |
||||||
Cuvinte-cheie teoria expectanței, nivel de motivare, centru de resurse pentru educația inclusivă/integrată, modalități de stimulare |
||||||
|