Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2018-10-16 13:31 |
![]() AXENTI, Efrosinia, PRIGORSCHI, Claudia, PRIGORSCHI, Mihail. La perspective actionelle – une méthode coo-pérative dans le processus d’enseignement/apprentissage de la langue française. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 25 ianuarie 2012, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2012, Ediția 2-a, pp. 7-16. ISBN 978-9975-101-76-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 2-a, 2012 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 25 ianuarie 2012 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-16 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="La perspective actionelle – une méthode coo-pérative dans le processus d’enseignement/apprentissage de la langue française"> <meta name="citation_author" content="Axenti Efrosinia"> <meta name="citation_author" content="Prigorschi Claudia"> <meta name="citation_author" content="Prigorschi Mihail"> <meta name="citation_publication_date" content="2012"> <meta name="citation_collection_title" content="Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"> <meta name="citation_volume" content="Ediția 2-a"> <meta name="citation_firstpage" content="7"> <meta name="citation_lastpage" content="16"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/7-16_0.pdf">