The Role of Interdisciplinary Subjects in Interdisciplinary Education
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
562 0
SM ISO690:2012
GRIŢAC, Tatiana. The Role of Interdisciplinary Subjects in Interdisciplinary Education. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 134-137.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 3-a, 2013
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013

The Role of Interdisciplinary Subjects in Interdisciplinary Education


Pag. 134-137

Griţac Tatiana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2018


Rezumat

The present cultural and technological needs demand with increasing urgency that separate disciplines integrate their concepts and methods to be applied to both teaching and research. In the present article we argued that intellec-tual maturity could be effectively developed through exposure to different disciplines. Besides, a range of successful interdisciplinary subjects has been presented and analyzed. Collaboration between language teachers and their colleagues in the subject area disciplines is also in focus of the present development.

Progresul tehnologic și cultural contemporan într-un mod imperios impun ne-cesitatea întroducerii în predare și cercetare a unui șir de discipline integrate prin concepte și metode comune. Astfel, într-un mod mai eficace poate fi atinsă maturitatea intelectuală a studenților. În plus, o serie de obiecte, care pot fi reușit integrate și predate cu succes și colaborarea profesorilor de limbi moderne cu colegii săi din alte discipline sînt în centrul atenției în prezentul articol.

Cuvinte-cheie
interdisciplinary education, multiple perspectives, expertise,

interdisciplinary collaboration, disci-plinary teaching/learning, integrated perspective, tradi-tional learning