Articolul precedent |
Articolul urmator |
1035 0 |
SM ISO690:2012 CRIVOTUROV, Iurie. Тенденции исторического развития методики обучения иностранным языкам (Современные методы). In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 21 ianuarie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 5-a, pp. 104-120. ISBN 978-9975-124-90-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 5-a, 2015 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 21 ianuarie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 104-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o scurtă analiză a unor sisteme de predare a limbilor străine. Analiză acestor sisteme de predare indică faptul că ele se bazează pe o multitudine de principii de predare/învăţare din trecut; în plus, aplicarea lor serveşte drept suport pentru însuşirea practică a limbii străine cu scopul de a poseda o cultură în limba străină. Articolul se referă la combinaţia unor principii metodologice aparent incompatibile care coexistă în cadrul aceluiaşi sistem metodic de predare din trecut. Expunând pe scurt situaţia şi locul metodelor contemporane în predare, autorul defineşte tendinţiile de dezvoltare ale acestora: de la predarea limbilor străine ca un sistem lingvistic la predarea proceselor de vorbire ca mijloc de comunicare şi continuare, ca mijloc de comunicare interculturală bazate pe procese culturale. |
||||||
Cuvinte-cheie principii metodologice, asimilare imanentă şi asimilare constienţă a materialului, studii culturale, comunicare |
||||||
|