Тенденции исторического развития методики обучения иностранным языкам (Современные методы)
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1035 0
SM ISO690:2012
CRIVOTUROV, Iurie. Тенденции исторического развития методики обучения иностранным языкам (Современные методы). In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 21 ianuarie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 5-a, pp. 104-120. ISBN 978-9975-124-90-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 5-a, 2015
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 21 ianuarie 2015

Тенденции исторического развития методики обучения иностранным языкам (Современные методы)


Pag. 104-120

Crivoturov Iurie
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2018


Rezumat

Articolul prezintă o scurtă analiză a unor sisteme de predare a limbilor străine. Analiză acestor sisteme de predare indică faptul că ele se bazează pe o multitudine de principii de predare/învăţare din trecut; în plus, aplicarea lor serveşte drept suport pentru însuşirea practică a limbii străine cu scopul de a poseda o cultură în limba străină. Articolul se referă la combinaţia unor principii metodologice aparent incompatibile care coexistă în cadrul aceluiaşi sistem metodic de predare din trecut. Expunând pe scurt situaţia şi locul metodelor contemporane în predare, autorul defineşte tendinţiile de dezvoltare ale acestora: de la predarea limbilor străine ca un sistem lingvistic la predarea proceselor de vorbire ca mijloc de comunicare şi continuare, ca mijloc de comunicare interculturală bazate pe procese culturale.

Cuvinte-cheie
principii metodologice, asimilare imanentă şi asimilare constienţă a materialului, studii culturale,

comunicare