Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2078 233 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 16:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (295) |
Psychology (3396) |
SM ISO690:2012 TĂTARU, Lidia, PALADI, Oxana. Încrederea în sine – premisă de dezvoltare armonioasă a personalităţii la vârsta adolescentină. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 2(58), pp. 85-91. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(58) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 85-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este abordată problema încrederii în sine a adolescenţilor. Adolescenţa este o perioadă dificilă, în care au loc diverse schimbări la nivel fizic, psihic și social, de aceea sprijinul celor din jur are o mare importanţă pentru dezvoltarea armonioasă a personalităţii. În conformitate cu rezultatele obţinute în studiul dat, putem menţiona faptul că există corelaţii dintre stima de sine, încrederea în sine, atmosfera emoţional-psihologică pozitivă în familie, relaţiile interpersonale de colaborare, susţinerea reciprocă. Factorii în cauză condiţionează dezvoltarea încrederii în sine a adolescenţilor la nivel înalt, iar aceasta conduce la dezvoltarea armonioasă a personalităţii. |
||||||
Cuvinte-cheie încredere în sine, stimă de sine, adolescenta, comportament social, identitate, conștiinţă de sine, climat psihologic., self-confidence, self-esteem, adolescence, social behavior, identity, Self-awareness, psychological climate. |
||||||
|