Rolul etnografiei comunicării în procesul educațional
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
816 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-08-14 09:39
SM ISO690:2012
CĂRUNTU, Nina. Rolul etnografiei comunicării în procesul educațional. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.2, pp. 26-28. ISBN 978-9975-75-835-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.2, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Rolul etnografiei comunicării în procesul educațional


Pag. 26-28

Căruntu Nina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
 
Disponibil în IBN: 25 aprilie 2018


Rezumat

Formarea competenței de comunicare implică reglementarea comunicării la nivel social și cultural, iar aceasta presupune studentul urmează să fie format astfel, ca să poată renunța la o parte din știința sa” în limba maternă, atunci când vorbește în limba română, „solidarizându-se” cu tradiția acestuia, ca act de cultură și de inteligență practică. În acest context, este oportun de a învăța studenții să formuleze mesaje, ca unități fundamentale ale comunicării, măsura mesajului fiind o informație proprie.

Cuvinte-cheie
etnografia comunicării, etnografia vorbirii, etnografia limbajului, climatul de comunicare,

competenţă comunicativă