Articolul precedent |
Articolul urmator |
815 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-08-14 09:39 |
SM ISO690:2012 CĂRUNTU, Nina. Rolul etnografiei comunicării în procesul educațional. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.2, pp. 26-28. ISBN 978-9975-75-835-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.2, 2016 |
||||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 26-28 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Formarea competenței de comunicare implică reglementarea comunicării la nivel social și cultural, iar aceasta presupune că studentul urmează să fie format astfel, ca să poată renunța la o parte din „știința sa” în limba maternă, atunci când vorbește în limba română, „solidarizându-se” cu tradiția acestuia, ca act de cultură și de inteligență practică. În acest context, este oportun de a învăța studenții să formuleze mesaje, ca unități fundamentale ale comunicării, măsura mesajului fiind o informație proprie. |
||||||||
Cuvinte-cheie etnografia comunicării, etnografia vorbirii, etnografia limbajului, climatul de comunicare, competenţă comunicativă |
||||||||
|