Articolul precedent |
Articolul urmator |
1317 78 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 22:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[159.932+37.015.3]-053.66 (1) |
Psychology (3398) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 PÎSLARI, Stela. Inteligența emoțională la preadolescenți. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 260-265. ISBN 978-9975-132-97-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 1-a, 2017 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: [159.932+37.015.3]-053.66 | ||||||
Pag. 260-265 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The given research is dedicated to the study of emotional intelligence at preadolescents. As results we established that only 35, 93% of preadolescents have a high level of emotional intelligence. The high level of emotional intelligence is more characteristic to girls than boys. From age perspective emotional intelligence is more developed at preadolescent from 7th class. Also social environment influence emotional intelligence, the most children with high level of emotional intelligence are from boarding school. |
||||||
|