Formarea identității etnice la preşcolari și elevii claselor primare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1393 53
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-26 11:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2/.3.015.3 (4)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
SILISTRARU, Nicolae, CRÎJANOVSCHI, Tatiana, BOSTAN, Galina. Formarea identității etnice la preşcolari și elevii claselor primare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 252-260. ISBN 978-9975-132-97-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2017
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017

Formarea identității etnice la preşcolari și elevii claselor primare

CZU: 373.2/.3.015.3

Pag. 252-260

Silistraru Nicolae, Crîjanovschi Tatiana, Bostan Galina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

Ethnic commitment configures the person's identity and guides the process of psychological knowledge by involving the concepts of ethno-type and ethnic behaviour. The notion of ethno-affiliative tendency also regards the ethnic commitment. Ethnicity gives birth to three groups of reasons, related to necessities such as ethnic commitment, positive ethnic identity, ethnic protection.