Articolul precedent |
Articolul urmator |
1393 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-26 11:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2/.3.015.3 (4) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 SILISTRARU, Nicolae, CRÎJANOVSCHI, Tatiana, BOSTAN, Galina. Formarea identității etnice la preşcolari și elevii claselor primare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 252-260. ISBN 978-9975-132-97-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 1-a, 2017 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2/.3.015.3 | ||||||
Pag. 252-260 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ethnic commitment configures the person's identity and guides the process of psychological knowledge by involving the concepts of ethno-type and ethnic behaviour. The notion of ethno-affiliative tendency also regards the ethnic commitment. Ethnicity gives birth to three groups of reasons, related to necessities such as ethnic commitment, positive ethnic identity, ethnic protection. |
||||||
|