Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 09:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.6.02:51 (1) |
Kinds of school providing general education (2132) |
Mathematics (1688) |
![]() HARITON, Andrei, CALMUŢCHI, Laurenţiu. Aplicarea logicii matematice la rezolvarea unor ecuații, inecuații și sisteme de ecuații, inecuații în cursul liceal de matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 225-230. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.6.02:51 | ||||||
Pag. 225-230 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Elementele de logică matematică și teoria mulțimilor au pătruns simțitor în curriculumul școlar de matematică, începând cu clasele I-IV. Concepția logico-mulțime a contribuit la predarea - învățarea evaluarea mult mai efectivă a matematicii în gimnaziu și liceu. Este însă evident că perspectiva concepției logico-mulțime spre sporirea rezultatelor școlare la matematică este foarte mare. În acest articol se deschid noi posibilități de utilizare a concepției logico-mulțime. |
||||||
Cuvinte-cheie ecuaţie, inecuaţie, concepție, algoritm, metodologie. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Hariton, A.Z.</dc:creator> <dc:creator>Calmuţchi, L.I.</dc:creator> <dc:date>2017-12-21</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Elementele de logică matematică și teoria mulțimilor au pătruns simțitor în curriculumul școlar de matematică, începând cu clasele I-IV. Concepția logico-mulțime a contribuit la predarea - învățarea evaluarea mult mai efectivă a matematicii în gimnaziu și liceu. Este însă evident că perspectiva concepției logico-mulțime spre sporirea rezultatelor școlare la matematică este foarte mare. În acest articol se deschid noi posibilități de utilizare a concepției logico-mulțime.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Elements of mathematical logic and sets theory have entered significantly in the mathematics school curriculum beginning with primary classes. The logic-set conception has contributed to more effective teaching-learning-evaluation of mathematics in gymnasium and lyceum. It is obvious that the perspective of the logic-set conception in increasing the mathematical school results is very great. This paper opens new possibilities in using the logic-set conception.</p></dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 11 (2) 225-230</dc:source> <dc:subject>ecuaţie</dc:subject> <dc:subject>inecuaţie</dc:subject> <dc:subject>concepție</dc:subject> <dc:subject>algoritm</dc:subject> <dc:subject>metodologie.</dc:subject> <dc:title>Aplicarea logicii matematice la rezolvarea unor ecuații, inecuații și sisteme de ecuații, inecuații în cursul liceal de matematică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>