De la a inţelege spre a conştientiza pînă la convingere-o trilema a învăţămîntului formativ
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
613 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-22 12:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
General questions of didactics and method (1212)
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. De la a inţelege spre a conştientiza pînă la convingere-o trilema a învăţămîntului formativ. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2006, nr. 5-6(40), pp. 29-32. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(40) / 2006 / ISSN 1810-6455

De la a inţelege spre a conştientiza pînă la convingere-o trilema a învăţămîntului formativ
CZU: 37.02

Pag. 29-32

Callo Tatiana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013