Socializarea şi inculturaţia-forme de perpetuare şi modificare a valorilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1079 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 13:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+316.61 (14)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3950)
Social psychology (983)
SM ISO690:2012
RUSNAC, Svetlana. Socializarea şi inculturaţia-forme de perpetuare şi modificare a valorilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2006, nr. 1(35), pp. 10-14. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(35) / 2006 / ISSN 1810-6455

Socializarea şi inculturaţia-forme de perpetuare şi modificare a valorilor
CZU: 37.015.3+316.61

Pag. 10-14

Rusnac Svetlana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Rusnac, S.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Socializarea şi inculturaţia-forme de perpetuare şi modificare a valorilor</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2006</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.3+316.61</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2006-02-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>