Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
809 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-30 14:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[316.653:659.3/4+32.019.51:654.19](478) (1) |
Social psychology (940) |
Publicity. Information work. Public relations (381) |
Politics (2902) |
Telecommunication and telecontrol (organization, services) (123) |
SM ISO690:2012 MOCANU, Victor, DUMBRĂVEANU, Andrei. Percepția mass-mediei în procesul de democratizare a societății din Republica Moldova. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2017, nr. 2(174), pp. 115-127. ISSN 1957-2294. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice | |||||
Numărul 2(174) / 2017 / ISSN 1957-2294 | |||||
|
|||||
CZU: [316.653:659.3/4+32.019.51:654.19](478) | |||||
Pag. 115-127 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Studiul respectiv a fost elaborat de către Asociația Sociologilor și Demografilor din Republica Moldova și este dedicat cercetării acțiunii mediatice оn formarea opiniei publice оn procesul de democratizare a Republicii Moldova. Această cercetare reprezintă un segment din proiectul internațional „Rolul mass-mediei оn procesul electoral: analiză sociologică”, obiectivul investigației fiind identificarea opiniei societății despre rolul mass-mediei оn campania electorală din Republica Moldova. |
|||||
Cuvinte-cheie media, proces, democraţie, campanie electorală, factori, indicatori, partide, media, processes, parties, democracy, factors, indicators, election campaign |
|||||
|