Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
607 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-14 17:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Education (14324) |
SM ISO690:2012 COJOCARU-BOROZAN, Maia. Profesionalizarea didactică în optica pedagogiei culturii emoţionale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 2(66), pp. 12-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(66) / 2011 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 12-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents theoretical arguments concerning the importance of establishing a distinct field of research – Emotional Culture Pedagogy, new science education that examines the fundamental and operational pedagogical concepts needed to study the affective phenomena though the inter- , multi-, and transdisciplinary approaches of the professional educators training, involved in the designing/ implementation of the education for the emotional development according to certain affective values related to the educational ideal. |
||||||
|