Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1223 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 23:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77:81 (8) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (790) |
Linguistics and languages (5052) |
SM ISO690:2012 AXENTII, Victor. Comunicarea umană din perspectiva unor modele ale comunicării. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2016, nr. 2(4), pp. 36-49. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(4) / 2016 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.77:81 | ||||||
Pag. 36-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problema comunicării umane, care este definită și înțeleasă ca relație interpersonală în care oamenii dau sens și valoare mesajul primit. Mesajul facilitează schimbul de sensuri, care oferă instruire, dezvoltare și umanizare a individului. Autorul încearcă să demonstreze că, dacă învățarea se referă la asimilarea cu succes a informațiilor sau de restructurare operațională, atunci comunicarea este premisa, mijlocul și efectul educației. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, modele de comunicare, dimensiuni de comunicare, funcția expresivă, funcția poetică, funcția de apelant |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Axentii, V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Comunicarea umană din perspectiva unor modele ale comunicării</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2016</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>2345-1866</relatedIdentifier> <subjects> <subject>comunicare</subject> <subject>modele de comunicare</subject> <subject>dimensiuni de comunicare</subject> <subject>funcția expresivă</subject> <subject>funcția poetică</subject> <subject>funcția de apelant</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>316.77:81</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2016-12-20</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Articolul tratează problema comunicării umane, care este definită și înțeleasă ca relație interpersonală în care oamenii dau sens și valoare mesajul primit. Mesajul facilitează schimbul de sensuri, care oferă instruire, dezvoltare și umanizare a individului. Autorul încearcă să demonstreze că, dacă învățarea se referă la asimilarea cu succes a informațiilor sau de restructurare operațională, atunci comunicarea este premisa, mijlocul și efectul educației. </description> <description xml:lang='fr' descriptionType='Abstract'>Lʼarticle traite de la question de la communication humaine, qui est définie et comprise comme relation interpersonnelle dans laquelle les gens donnent un sens et de la valeur au message reçu. Message facilite l'échange de significations qui assure la formation, le développement et l'humanisation de l'individu. L'auteur tente de prouver que si l'apprentissage est l'assimilation réussi des informations ou la restructuration opérationnelle, alors la communication est la prémisse, le moyen et l'effet de l'éducation</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>