Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
754 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 18:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.3+37.016.046 (3) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3998) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Dezvoltarea activităţilor extracurriculare prin intermediul proiectelor educaţionale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 5-6(69-70), pp. 62-66. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(69-70) / 2011 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.3+37.016.046 | ||||||
Pag. 62-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autoarea abordează problematica educaţiei nonformale în contextul R. Moldova, demonstrînd importanţa proiectelor de intervenţie educaţională în dezvoltarea lor. Partea aplicativă a articolului de faţă se oferă în baza schimbărilor produse în 50 de instituţii de învăţămînt din republică, în cadrul Proiectului Comunităţi şcolare în acţiune: crearea condiţiilor de persistare în şcoală a elevilor din familiile social-vulnerabile, implementat recent de C.E. PRO DIDACTICA, cu suportul fi nanciar al Fondului de Urgenţă, creat de George Soros, oferit prin intermediul Fundaţiei ce-i poartă numele. |
||||||
|