Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-07-13 10:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81'246.3 (6) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
Linguistics and languages (5173) |
![]() CRISTEA, Sorin. Educaţia multilingvistică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 54-56. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81'246.3 | ||||||
Pag. 54-56 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia multilingvistică reprezintă o dimensiune a educaţiei interculturale, afirmată în diferite contexte sociale globale, teritoriale şi locale. Implică relaţii pedagogice şi sociale speciale cu educaţia multietnică. Este susţinută prin documente de politică a educaţiei şi instituţii specializate, dezvoltate mai ales în „statele multiculturale”. În plan normativ, educaţia multilingvistică valorifică principiul abordării interculturale a comunicării. În plan conceptual, defineşte pedagogic o realitate multietnică la nivelul interdependenţei dintre abordarea psiholingvistică şi abordarea sociolingvistică. |
||||||
Cuvinte-cheie multilingual education, international education, intercultural skills, multiethnic education, multicultural state, education for communication |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cristea, S.</dc:creator> <dc:date>2013-04-24</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Educaţia multilingvistică reprezintă o dimensiune a educaţiei interculturale, afirmată în diferite contexte sociale globale, teritoriale şi locale. Implică relaţii pedagogice şi sociale speciale cu educaţia multietnică. Este susţinută prin documente de politică a educaţiei şi instituţii specializate, dezvoltate mai ales în „statele multiculturale”. În plan normativ, educaţia multilingvistică valorifică principiul abordării interculturale a comunicării. În plan conceptual, defineşte pedagogic o realitate multietnică la nivelul interdependenţei dintre abordarea psiholingvistică şi abordarea sociolingvistică. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Multilingual education is a dimension of intercultural education, stated in different social contexts at global, regional and local levels. It involving pedagogical and social relations with the multiethnic education. Is supported by policy documents of education and specialized institutions, principally developed in “multicultural states.” In terms of normative, multilingual education capitalize the principle of intercultural communication approach. In conceptual terms, multilingual education defines an multiethnic reality addressing the interdependence between psycholinguistics and sociolinguistics approach. </dc:description> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 77 (1) 54-56</dc:source> <dc:subject>multilingual education</dc:subject> <dc:subject>international education</dc:subject> <dc:subject>multiethnic education</dc:subject> <dc:subject>multicultural state</dc:subject> <dc:subject>education for communication</dc:subject> <dc:subject>intercultural skills</dc:subject> <dc:title>Educaţia multilingvistică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>