Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 13:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.011:005 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4072) |
Management (1919) |
![]() COJOCARU, Valentina. Diagnosticarea pedagogică ca factor de eficientizare a managementului institutional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 6-10. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.011:005 | ||||||
Pag. 6-10 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se prezintă modelul conceptual al diagnosticării pedagogice din perspectiva calității educației, a modernizării managementului instituțional; se elucidează abordările diagnosticii, factorii generatori și favorizanți ai funcționării diagnozei; se determină dificultățile în conducere cu identificarea cauzelor obiective și psihologice, precum și a posibilelor soluții de îmbunătățire a situației. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical diagnostics, decisive factors, prediction, management, Quality, efficiency |
||||||
|