Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
851 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-22 17:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:811.111 (4) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
English language (700) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Lucia. Învățarea personalizată a limbii engleze la nivel universitar: dimensiuni și roluri. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 49-51. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:811.111 | ||||||
Pag. 49-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația este domeniul de predare și învățare, care asigură continuitatea prin construirea de noi experiențe de învățare. Sistemul de învățare personalizată a limbii engleze ajută pentru a crea o diversitate care încurajează fiecare educabil să demonstreze caunoștințe și abilități, atitudini și aptitudini prin: curriculum, stiluri de predare și învățare, medii de învățare, evaluare comprehensibilă și roluri. |
||||||
Cuvinte-cheie calitatea educaţiei, curriculum, învățare personalizată a limbii engleze, rolurile profesorului |
||||||
|