Învățarea personalizată a limbii engleze la nivel universitar: dimensiuni și roluri
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
804 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-22 17:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:811.111 (4)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Lucia. Învățarea personalizată a limbii engleze la nivel universitar: dimensiuni și roluri. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 49-51. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470

Învățarea personalizată a limbii engleze la nivel universitar: dimensiuni și roluri
CZU: 37.016.046:811.111

Pag. 49-51

Şchiopu Lucia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 august 2017


Rezumat

Educația este domeniul de predare și învățare, care asigură continuitatea prin construirea de noi experiențe de învățare. Sistemul de învățare personalizată a limbii engleze ajută pentru a crea o diversitate care încurajează fiecare educabil să demonstreze caunoștințe și abilități, atitudini și aptitudini prin: curriculum, stiluri de predare și învățare, medii de învățare, evaluare comprehensibilă și roluri.

Education is the domain of teaching and learning that ensures the ongoing continuity by constructing new learning experiences. The personalized learning system of the English language helps to create a diversity that encourages every student to demonstrate knowledge and skills, attitudes and aptitudes through: functional and prescribed curriculum, teaching and learning styles, learning and teaching strategies, accommodations, comprehensive assessment and roles.

Cuvinte-cheie
calitatea educaţiei,

curriculum,

învățare personalizată a limbii engleze, rolurile profesorului