Consilierea psihopedagogică parentală – o componentă de formare a culturii familiei
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1070 81
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 14:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+37.018.262 (4)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Consilierea psihopedagogică parentală – o componentă de formare a culturii familiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 2(78), pp. 15-19. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(78) / 2013 / ISSN 1810-6455

Consilierea psihopedagogică parentală – o componentă de formare a culturii familiei
CZU: 37.015.3+37.018.262

Pag. 15-19

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 18 august 2017


Rezumat

Articolul reflectă produsul unei cercetări teoreticoaplicative, axată pe analiza epistemologică şi praxiologică, elucidînd rezultatele observaţiilor şi ale investigaţiilor în domeniul consilierii psihopedagogice a părinţilor. Se explică conceptele, formele, aspectele şi mecanismul de consiliere psihopedagogică a părinţilor. Materialul conţine o serie de recomandări menite să dezvolte competenţa parentală în educaţia copiilor.

The article reflects the outcome of theoretical and applied research, focused on the analysis of epistemological and praxiological issues, elucidates results of observations and investigations in the psychopedagogical counseling of parents. It explains the concepts, forms, aspects and counseling parents mechanism. The article contains a number of elements designed to make parental competence of children education.

Cuvinte-cheie
education of children, counseling of parents,

family education, parental competence