Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
640 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 23:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.025 (17) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 TELEMAN, Angela. Investigaţia de clasificare în clasele primare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 1(89), pp. 38-41. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(89) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.025 | ||||||
Pag. 38-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Clasificarea este o activitate de investigare care implică elevii în aranjarea obiectelor în grupuri sau în seturi de grupuri. Ca acţiune investigativă, determină elevii să categorizeze obiectele prin determinarea asemănărilor şi a deosebirilor, în vederea construirii cunoaşterii. Această activitate oferă oportunitatea atribuirii elementelor necunoscute unor concepte ştiinţifice cunoscute. |
||||||
Cuvinte-cheie classification, investigation, elements of classication, classes of classification, criteria of classification |
||||||
|