Investigaţia de clasificare în clasele primare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
619 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 23:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.025 (17)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (1985)
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela. Investigaţia de clasificare în clasele primare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 1(89), pp. 38-41. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(89) / 2015 / ISSN 1810-6455

Investigaţia de clasificare în clasele primare
CZU: 373.3.025

Pag. 38-41

Teleman Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 9 august 2017


Rezumat

Clasificarea este o activitate de investigare care implică elevii în aranjarea obiectelor în grupuri sau în seturi de grupuri. Ca acţiune investigativă, determină elevii să categorizeze obiectele prin determinarea asemănărilor şi a deosebirilor, în vederea construirii cunoaşterii. Această activitate oferă oportunitatea atribuirii elementelor necunoscute unor concepte ştiinţifice cunoscute.

Classifying is investigations which involve the children in arranging a range of objects or events into manageable groups or sets. The classification as investigative action allows the pupils to realize the categorizations by determining the similarities and differences in the construction of knowledge. This activity takes the opportunities to discover the scientific concepts.

Cuvinte-cheie
classification, investigation,

elements of classication, classes of classification, criteria of classification