Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
781 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 15:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Education (14334) |
SM ISO690:2012 ŢAP, Elena. Stabilirea nevoilor de formare profesională continuă ale cadrelor didactice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 41-43. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 41-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Schimbările din societate cer modernizarea sistemului educațional. În acest context, este necesar a introduce și noi metode de formare profesională continuă a cadrelor didactice și manageriale, programe de formare adaptate la cerințele actuale ale învățămîntului. Această misiune revine centrelor de formare continuă, care pot pregăti cadrele didactice pentru integrare europeană, pentru promovarea valorilor europene. Nevoile de formare ale conducătorilor de școli și ale personalului didactic trebuie să fie în concordanță deplină cu politicile educaționale din țară și cu cele europene, determinarea acestor nevoi realizîndu-se prin funcționarea în instituția educațională a unui sistem în managementul formării cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie informational system, continuous education, educational needs, Professional development, professional compentece, informational system in the teachers’ educational management |
||||||
|