Stabilirea nevoilor de formare profesională continuă ale cadrelor didactice
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
781 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 15:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.132 (64)
Education (14334)
SM ISO690:2012
ŢAP, Elena. Stabilirea nevoilor de formare profesională continuă ale cadrelor didactice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 41-43. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455

Stabilirea nevoilor de formare profesională continuă ale cadrelor didactice
CZU: 371.132

Pag. 41-43

Ţap Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

Schimbările din societate cer modernizarea sistemului educațional. În acest context, este necesar a introduce și noi metode de formare profesională continuă a cadrelor didactice și manageriale, programe de formare adaptate la cerințele actuale ale învățămîntului. Această misiune revine centrelor de formare continuă, care pot pregăti cadrele didactice pentru integrare europeană, pentru promovarea valorilor europene. Nevoile de formare ale conducătorilor de școli și ale personalului didactic trebuie să fie în concordanță deplină cu politicile educaționale din țară și cu cele europene, determinarea acestor nevoi realizîndu-se prin funcționarea în instituția educațională a unui sistem în managementul formării cadrelor didactice.

Changes in the society cause the modernization of the educational process. With this purpose, new methods of continuous professional education of the teachers and managers must be introduced. The methods are represented using educational programs of adaptation to the requirements of the educational system, carried out in various forms, focused on trainees. This mission belongs to the continuous education centers, which can assure the continuous teachers’ education in the context of the European Integration, in order to ensure European Values. The educational needs of the teachers and school managers must be fully consistent with the educational policy from the country and the European countries. The determination of these needs is achieved by a working informational system in the management of continuous education in schools and other educational institutions.

Cuvinte-cheie
informational system, continuous education, educational needs, Professional development,

professional compentece, informational system in the teachers’ educational management