Formare profesională prin participare la conferinţe, seminarii, simpozioane internaţionale: oportunităţi şi perspective
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
757 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-07 18:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (434)
Education (14823)
SM ISO690:2012
PETROVICI, Silvia. Formare profesională prin participare la conferinţe, seminarii, simpozioane internaţionale: oportunităţi şi perspective. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 5-6(93-94), pp. 62-65. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(93-94) / 2015 / ISSN 1810-6455

Formare profesională prin participare la conferinţe, seminarii, simpozioane internaţionale: oportunităţi şi perspective
CZU: 371.13

Pag. 62-65

Petrovici Silvia12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic „Ion Creangă“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 august 2017


Rezumat

Participarea personalului din învățămînt la proiecte educaţionale şi/sau de cercetare naţionale şi internaţionale, la conferinţe, seminarii, simpozioane, expoziţii internaţionale este o modalitate eficientă de dezvoltare profesională şi de creştere a calităţii educaţiei. Programul Pestalozzi, care cuprinde stagii de formare continuă de scurtă durată (3-5 zile), organizate în toate statele membre ale Consiliului Europei, oferă posibilitatea îmbogățirii experienţei, stabilirea de legături profesionale cu cadrele didactice din alte ţări pentru schimburi de idei, informaţii sau materiale. Competențele şi cunoştinţele dobîndite sînt apoi diseminate de participanţi la nivel de instituție și nu numai.

Teacher professional development through participation in educational projects and/or national and international research, conferences, seminars, symposia, international exhibitions is an effective way to of professional development and contributes to improve the quality of education. Pestalozzi programme consists of sessions of short-term trainings (3-5 days) organized in all Member States of the European Council and offers teachers the opportunity to enrich their professional experience, to establish professional relations with teachers from other countries to exchange ideas, information and teaching materials. The experiences and knowledge acquired by participants are spread later to a greater number of professionals from the educational environment.

Cuvinte-cheie
Professional development, European Council, seminars,

Pestalozzi Programme, sessions for professional development, professional relations, exchange of ideas, information or teaching materials