Mijloace didactice digitale de concepție proprie – sursă importantă în dinamica progresului academic al studenţilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1279 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 11:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:004 (8)
Higher education. Universities. Academic study (2576)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184)
SM ISO690:2012
MARIN (CRISTEI), Maria. Mijloace didactice digitale de concepție proprie – sursă importantă în dinamica progresului academic al studenţilor. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 114-124. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Mijloace didactice digitale de concepție proprie – sursă importantă în dinamica progresului academic al studenţilor
CZU: 378.147.02:004

Pag. 114-124

Marin (Cristei) Maria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2017


Rezumat

Articolul de faţă tratează aspecte teoretice și practice, legate de metodologia utilizării în actul educațional a unui tip specific de mijloace didactice, și anume mijloace didactice digitale de concepție proprie, care reprezintă totalitatea de instrumente, resurse digitale elaborate de către autor menite să faciliteze și să eficientizeze procesul instructiv. Datele prezentate în articol sunt rezultatele unei cercetări şi analize calitative, legate de aplicarea metodologiei elaborate la formarea şi dezvoltarea competenţelor profesionale, mai exact, de performanţelor realizate, sub acest aspect, de studenţi.

This article deals with the theoretical and practical aspects related to the methodology of using in the educational act a specific type of didactic means, namely digital teaching tools of own design, representing the totality of tools, digital resources elaborated by the author, meant to facilitate and improve instructive process. The data presented in the article are the results of a qualitative research and analysis related to the application of the elaborated methodology in the formation and development of professional competencies, namely to the students' performances with reference to this aspect.

Cuvinte-cheie
performanţă, resurse digitale,

produse software