Aplicațiile web în procesul educațional la Biologie din perspectiva dezvoltării competenței digitale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1281 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 14:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004:57 (1)
General questions of didactics and method (1212)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184)
Biological sciences in general (3591)
SM ISO690:2012
COROPCEANU, Eduard. Aplicațiile web în procesul educațional la Biologie din perspectiva dezvoltării competenței digitale. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 1(53), pp. 104-111. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(53) / 2017 / ISSN 1811-5470

Aplicațiile web în procesul educațional la Biologie din perspectiva dezvoltării competenței digitale
CZU: 37.02:004:57

Pag. 104-111

Coropceanu Eduard12
 
1 Institutul de Chimie al AŞM,
2 Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 20 iulie 2017


Rezumat

Evoluția tehnologiilor contemporane influențează dezvoltarea metodologiei didactice pentru pregătirea specialiștilor competenți, care vor activa în condițiile unei societăți dinamice cu o piață a muncii ce solicită calificare înaltă și capacitate flexibilă de formare continuă pe parcursul întregii vieți. Utilizarea tehnologiilor informaționale acordă multiple oportunități suplimentare în formarea personalității elevului. Prezentările electronice prezintă un mecanism motivant pentru instruire datorită implicării active a elevilor în procesul de elaborare a noilor materiale didactice.

The evolution of contemporary technologies has a great influence on the development of the didactic methodology for training competent specialists, who will work under the conditions of a dynamic society with a labor market that requires high qualification and flexible capacities for lifelong continuing education. The use of information technologies offers multiple additional opportunities to form pupils’ personality. Electronic presentations constitute a motivating educational mechanism due to the active pupils’ involvement in the process of elaborating new teaching materials.

Cuvinte-cheie
tehnologii educaţionale, competenţe digitale, motivare pentru instruire,

prezentări electronice