Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
675 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-29 18:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:811.133.1 (5) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Gallo-Romance / Gallo-Romanic languages (245) |
SM ISO690:2012 ARAPU, Rodica. Premisele curriculumului la limba franceză din clasa a VII-a de formare a competențelor interculturale la elevi. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 1(8), pp. 145-155. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016.046:811.133.1 | |||||||
Pag. 145-155 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol este abordat aspectul fundamental teoretic şi metodologic al Curriculumului Național Modernizat Limba Străină I, care are un caracter sistemic şi este determinat de o serie de factori de ordin social, politic, economic, cultural, pedagogic şi psihologic. Curriculumul de limbi străine pentru ciclul gimnazial vine să completeze şi să asigure o continuitate logică atît a principiilor teoretico-funcţionale adoptate pentru realizarea procesului de predare-învăţare-evaluare a limbilor străine, cît şi a conţinuturilor şi domeniilor curriculare multiple ale procesului în cauză. Anume la această etapă se formează gradul de intelectualitate şi cultură a personalităţii elevului care presupune abilitatea de a recepta, înţelege, depozita şi păstra nu numai valorile culturii autohtone, ci şi cele ale culturilor universale cu sprijinul gratuit al limbilor străine studiate. Totodată, anume ciclul gimnazial asigură conexiunea permanentă şi deschiderea spre interdisciplinaritate şi cunoaşterea mai multor limbi. |
|||||||
|