Abordarea manualului şcolar din perspectiva formării competenţelor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
660 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-08 01:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
General questions of didactics and method (1212)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Abordarea manualului şcolar din perspectiva formării competenţelor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2001, nr. 1(5), pp. 34-35. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(5) / 2001 / ISSN 1810-6455

Abordarea manualului şcolar din perspectiva formării competenţelor
CZU: 37.02

Pag. 34-35

Goraş-Postică Viorica
 
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013