Învăţarea pe tot parcursul vieţii în context european: impactul economic, social şi de mediu din perspectivă metasistemică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1857 140
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-04 21:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7 (108)
Education and training out of school. Further education (211)
SM ISO690:2012
RAILEAN, Elena. Învăţarea pe tot parcursul vieţii în context european: impactul economic, social şi de mediu din perspectivă metasistemică . In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 92-96. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470

Învăţarea pe tot parcursul vieţii în context european: impactul economic, social şi de mediu din perspectivă metasistemică
CZU: 374.7

Pag. 92-96

Railean Elena
 
Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2016


Rezumat

Invăţarea pe tot parcursul vieţii este invăţarea prin toată viaţa. Cum de evaluat impactul invăţării continue asupra elevului? E o problemă mai actuală ca oricand, deoarece, in conformitate cu Raportul UNESCO in 2015, educaţia ar trebui să fie regandită. Mai mult decat atat, invăţarea continuă este titlul unui program european care oferă oportunităţi de dezvoltare profesională prin mobilitate, cercetare şi/sau voluntariat. Scopul articolului este de a descrie conceptul de invăţare pe tot parcursul vieţii şi de a sintetiza o metodologie de evaluare a impactului din perspective economice, sociale şi de mediu.

Lifelong learning is the learning through all the life. How to evaluate the impact of lifelong learning on learner toward success and happiness in life? This issue is more actual that ever because, according to UNESCO Report 2015, education should be rethinking. Moreover, lifelong learning is the name of a European program that provides opportunities for professional development through mobility, research and / or volunteer. The aim of the article is to describe the concept of life-long learning and to synthesize a methodology for the impact assessment from the economic, social and environmental perspectives

Cuvinte-cheie
învăţarea pe tot parcursul vieţii,

regândirea educaţiei, ştiinţe umaniste digitale