Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1865 140 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 21:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7 (109) |
Education and training out of school. Further education (216) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Elena. Învăţarea pe tot parcursul vieţii în context european: impactul economic, social şi de mediu din perspectivă metasistemică . In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 92-96. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 374.7 | |||||||
Pag. 92-96 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Invăţarea pe tot parcursul vieţii este invăţarea prin toată viaţa. Cum de evaluat impactul invăţării continue asupra elevului? E o problemă mai actuală ca oricand, deoarece, in conformitate cu Raportul UNESCO in 2015, educaţia ar trebui să fie regandită. Mai mult decat atat, invăţarea continuă este titlul unui program european care oferă oportunităţi de dezvoltare profesională prin mobilitate, cercetare şi/sau voluntariat. Scopul articolului este de a descrie conceptul de invăţare pe tot parcursul vieţii şi de a sintetiza o metodologie de evaluare a impactului din perspective economice, sociale şi de mediu. |
|||||||
Cuvinte-cheie învăţarea pe tot parcursul vieţii, regândirea educaţiei, ştiinţe umaniste digitale |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Railean, E.A.</dc:creator> <dc:date>2016-03-22</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Invăţarea pe tot parcursul vieţii este invăţarea prin toată viaţa. Cum de evaluat impactul invăţării continue asupra elevului? E o problemă mai actuală ca oricand, deoarece, in conformitate cu Raportul UNESCO in 2015, educaţia ar trebui să fie regandită. Mai mult decat atat, invăţarea continuă este titlul unui program european care oferă oportunităţi de dezvoltare profesională prin mobilitate, cercetare şi/sau voluntariat. Scopul articolului este de a descrie conceptul de invăţare pe tot parcursul vieţii şi de a sintetiza o metodologie de evaluare a impactului din perspective economice, sociale şi de mediu. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Lifelong learning is the learning through all the life. How to evaluate the impact of lifelong learning on learner toward success and happiness in life? This issue is more actual that ever because, according to UNESCO Report 2015, education should be rethinking. Moreover, lifelong learning is the name of a European program that provides opportunities for professional development through mobility, research and / or volunteer. The aim of the article is to describe the concept of life-long learning and to synthesize a methodology for the impact assessment from the economic, social and environmental perspectives</dc:description> <dc:source>Univers Pedagogic 49 (1) 92-96</dc:source> <dc:subject>învăţarea pe tot parcursul vieţii</dc:subject> <dc:subject>regândirea educaţiei</dc:subject> <dc:subject>ştiinţe umaniste digitale</dc:subject> <dc:title>Învăţarea pe tot parcursul vieţii în context european: impactul economic, social şi de mediu din perspectivă metasistemică </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>