Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1076 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-05 00:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21 (160) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 BOUTBOUL, Michal. The impact of educational environment on the linguistic evolution of children with a language impairment. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 2(26), pp. 59-65. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | |||||||
Numărul 2(26) / 2015 / ISSN 1857-0445 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.21 | |||||||
Pag. 59-65 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Studiul de față reflectă rezultatele unei investigații desfășurate în Israel privind influența mediului educațional asupra dezvoltării competențelor de literație timpurii la copiii cu deficiențe de vorbire. Cercetarea are la bază faptul că grădinițele logopedice și cele obișnuite adoptă diferite modalități de inculcare a literației la preșcolarii cu asemenea probleme. |
|||||||
Cuvinte-cheie mediu educaţional, literație emergentă, mediere, preșcolari cu deficiențe de vorbire, dezvoltare lingvistică, grădinițe logopedice, pregătire perceptuală |
|||||||
|