Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
796 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-09 15:42 |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Olesea. Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate.. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2014, nr. 37, pp. 9-15. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||||
Numărul 37 / 2014 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||||
|
|||||||
Pag. 9-15 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În prezentul articol sunt prezentate datele experimentului de control, mai exact rezultatele obţinute în urma realizării modelelor psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor orbi. Preşcolarii incluşi în programa de corecţie educativa au obţinut date semnificativ mai bune decît cei din lotul de control. Munca didactică trebuie adaptată specificului dezvoltării preşcolarilor nevăzători şi aceste modele pot servi premize în elaborarea programelor de pregătire către şcoală a copiilor orbi |
|||||||
Cuvinte-cheie copii cu cecitate, pregătirea către şcoala, modele psihopedagogice, componenta intelectuală, componenta relaţional - socială, componenta psiho - motrică. |
|||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-44215</doi_batch_id> <timestamp>1714511045</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială </full_title> <issn media_type='print'>18570224</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2014</year> </publication_date> <issue>37</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate.</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Olesea</given_name> <surname>Frunze</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2014</year> </publication_date> <pages> <first_page>9</first_page> <last_page>15</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>