Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
795 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-09 15:42 |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Olesea. Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate.. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2014, nr. 37, pp. 9-15. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||||
Numărul 37 / 2014 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||||
|
|||||||
Pag. 9-15 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În prezentul articol sunt prezentate datele experimentului de control, mai exact rezultatele obţinute în urma realizării modelelor psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor orbi. Preşcolarii incluşi în programa de corecţie educativa au obţinut date semnificativ mai bune decît cei din lotul de control. Munca didactică trebuie adaptată specificului dezvoltării preşcolarilor nevăzători şi aceste modele pot servi premize în elaborarea programelor de pregătire către şcoală a copiilor orbi |
|||||||
Cuvinte-cheie copii cu cecitate, pregătirea către şcoala, modele psihopedagogice, componenta intelectuală, componenta relaţional - socială, componenta psiho - motrică. |
|||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-44215</cfResPublId> <cfResPublDate>2014-07-01</cfResPublDate> <cfIssue>37</cfIssue> <cfStartPage>9</cfStartPage> <cfISSN>1857-0224</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/44215</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate.</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>copii cu cecitate; pregătirea către şcoala; modele psihopedagogice; componenta intelectuală; componenta relaţional - socială; componenta psiho - motrică.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>În prezentul articol sunt prezentate datele experimentului de control, mai exact rezultatele obţinute în urma realizării modelelor psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor orbi. Preşcolarii incluşi în programa de corecţie educativa au obţinut date semnificativ mai bune decît cei din lotul de control. Munca didactică trebuie adaptată specificului dezvoltării preşcolarilor nevăzători şi aceste modele pot servi premize în elaborarea programelor de pregătire către şcoală a copiilor orbi</cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>In this article is presented the data of the finding experiment, more precisely, the results obtained after applying the psycho pedagogical models of school preparation for blind children. The preschoolers that where included in the educational correction program have obtained significantly better results than children from the control group. The didactic work should be adapted to the specific development of the blind children and these models can be used as premises for developing training programs for blind preschoolers</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2014-07-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2014-07-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-26721</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2014-07-01T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-26721</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-26721-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2014-07-01T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Frunze</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Olesea</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>