Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
802 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 23:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138+659.16:658.87](478) (1) |
General questions of trade and commerce. Market (816) |
Publicity. Advertising (175) |
Marketing. Sales. Selling. Distribution (88) |
SM ISO690:2012 GAUGAŞ, Tatiana. Impactul strategiilor netradiţionale de reclamă utilizate în cadrul pieţei autohtone. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2015, nr. 2(82), pp. 176-184. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(82) / 2015 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: [339.138+659.16:658.87](478) | ||||||
Pag. 176-184 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În societatea contemporană strategiile netradiţionale de reclamă au devenit metode foarte populare de atragere a atenţiei şi de diferenţiere. Lipsind o abordare globală, conţinutul teoretic este foarte fragmentat, diferiţi autori descriind doar o parte a tematicii, aceasta fiind mai degrabă tratată prin exemple elocvente. Totodată, cercetătorii au identificat şi au analizat factorii care contribuie la dezvoltarea direcţiei respective în reclamă. În acest articol ne-am propus scopul de a analiza impactul strategiilor netradiţionale de reclamă asupra consumatorilor din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie reclamă netradiţională, strategii de şoc în reclamă, guerilla marketing, reclamă socială, reclamă comercială. |
||||||
|