Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
973 81 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 11:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 MOŞANU-ŞUPAC, Lora, RUSU, Elena, SÎRBU, Galina. Aplicarea tehnicilor sociometrice în stabilirea adaptabilităţii copiilor la mediul şcolar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 5(75), pp. 153-157. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 153-157 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea problemei privind adaptabilitatea copiilor la mediul şcolar este mereu actuală şi constituie un deziderat major al procesului educaţional care determină performanţa, succesul şi insuccesul şcolar al copilului. Cunoaşterea temeinică a adaptabilităţii la mediul şcolar nu poate fi concepută fără examinarea domeniului sociorelaţional al copilului, iar cele mai semnificative tehnici de investigare a acestei sfere sunt tehnicile sociometrice. Aplicarea tehnicilor sociometrice scoate în evidenţă modul de integrare a copiilor în colectivul şcolar, prezenţa confortului psihologic, comportamentele de relaţionare în grup, gradul de sociabilitate, statusul relaţional şi statusul perceput, coeziunea şi integrarea grupului. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare şcolară, inadaptare şcolară, tehnici sociometrice, mediu şcolar. |
||||||
|