Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
979 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 13:32 |
SM ISO690:2012 REPIDA, Tatiana, LUNGU, Viorelia. Tendinţe de implementare a educaţiei prospective în sistemul de învăţământ universitar
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 34-39. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 34-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tendinţele recente de dezvoltare socioumană şi tehnico-ştiinţifică determină nevoia de perfecţionare a sistemelor educaţionale. Interesul şi implicarea angajatorului în procesul educaţional universitar, prin expectanţele referitoare la pregătirea specialiştilor, a determinat creşterea interesului faţă de formare în funcţie de necesităţile societăţii prezente şi viitoare. Tendinţele de dezvoltare a învăţământului superior reflectă axarea pe dimensiunea prospectivă. În baza investigaţiilor şi analizelor realizate de noi, constatăm că implementarea dimensiunii prospective în educaţie constituie un pas important în dezvoltarea ştiinţelor educaţiei. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, educaţie prospectivă, schimbare, competenţă prospectivă |
||||||
|