Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării la copiii cu deficienţe
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1742 101
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 11:36
SM ISO690:2012
ENI, Ludmila. Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării la copiii cu deficienţe . In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2012, nr. 4, pp. 83-94. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 4 / 2012 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării la copiii cu deficienţe

Pag. 83-94

Eni Ludmila12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Centrul Republican de Reabilitare pentru Copii
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Funcţia verbală a comunicării copiilor cu deficienţe reprezintă o insuficienţă în dezvoltare. Dereglările vorbirii şi gradul de manifestare depind, în primul rând, de localizarea şi gravitatea afectării creierului şi sunt legate de insuficienţa activităţii obiectual-practice ale copiilor şi de limitarea contactelor sociale. Dezvoltarea vorbirii constituie o parte componentă importantă a muncii instructiv-educative, realizându-se printr-un complex de metode şi procedee efective. Multe tulburări ale limbajului sunt o barieră în comunicare. Tulburările de comunicare (chiar şi probleme simple), constituie primele semne de întrerupere a limbajului. Deoarece, în multe cazuri, copiii speciali prezintă un amestec de alte tulburări.

Function verbal communication of children with disorders show a insufficient development. Speech disorders and degree of manifestation, depend primarily on the location and severity of brain damage and impairment related to obiectual - practical activity of children and on the limitation social contacts. Speech development is an important part of the work instructive - educational, conducted themselves in a complex of those effectives methods. Any disorder of language is a barrier to communication. Communication disorders (even the simple problems) constitute the early signs of disruption of the language. Because, in most cases, the specials children have a mix and other related disorders.

Cuvinte-cheie
copii cu defi cienţe,

dezvoltare, limbaj, comunicare verbală

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-25033</doi_batch_id>
<timestamp>1714175165</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<journal>
<journal_metadata>
<full_title>Psihologie, revista ştiinţifico-practică </full_title>
<issn media_type='print'>18572502</issn>
</journal_metadata>
<journal_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2012</year>
</publication_date>
<issue>4</issue>
</journal_issue>
<journal_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării
la copiii cu deficienţe
</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Ludmila</given_name>
<surname>Eni</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2012</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>83</first_page>
<last_page>94</last_page>
</pages>
</journal_article>
</journal>
</body>
</doi_batch>