Formarea şi asigurarea competitivităţii pîinii şi produselor de panificaţie pe piaţă în baza activităţii de marketing
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1481 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 19:50
SM ISO690:2012
PETROVICI, Sergiu, DUMBRAVA, Dorina. Formarea şi asigurarea competitivităţii pîinii şi produselor de panificaţie pe piaţă în baza activităţii de marketing . In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2012, nr. 10, pp. 104-108. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 10 / 2012 / ISSN 1857-1239

Formarea şi asigurarea competitivităţii pîinii şi produselor de panificaţie pe piaţă în baza activităţii de marketing

Pag. 104-108

Petrovici Sergiu, Dumbrava Dorina
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 decembrie 2013


Rezumat

The manufacturing end sealing the competitive product is the main objective of enterprise activities as well as the main objective of economic development of the state. The problem bread bakery competitive product is a social problem is a Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
manufacturing, product, competitive, objective, development

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-24013</doi_batch_id>
<timestamp>1714511779</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
<registrant>Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova</registrant>
</head>
<body>
<journal>
<journal_metadata>
<full_title>Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova</full_title>
<issn media_type='print'>18571239</issn>
</journal_metadata>
<journal_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2012</year>
</publication_date>
<issue>10</issue>
</journal_issue>
<journal_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Formarea şi asigurarea competitivităţii pîinii şi produselor de panificaţie pe piaţă în baza activităţii de marketing
</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Sergiu</given_name>
<surname>Petrovici</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Dorina</given_name>
<surname>Dumbrava</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2012</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>104</first_page>
<last_page>108</last_page>
</pages>
</journal_article>
</journal>
</body>
</doi_batch>