Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:159.9 (7) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4090) |
Psychology (3520) |
![]() CABAC, Valeriu, CERNEI, Andriana, DONOS, Inna. Fundamentarea teoretică a modelului situațional de formare și dezvoltare a competenței. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2024, nr. 2(36), pp. 26-42. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v36i2.26-42 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(36) / 2024 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v36i2.26-42 | ||||||
CZU: 37.015:159.9 | ||||||
Pag. 26-42 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol este prezentată o tentativă de fundamentare teoretică a modelului de formare și dezvoltare a competențelor în situații prin invocarea elementelor de psihologie cognitivă, metodei „predării explicite”, teoriei schemelor și teoriei încărcării cognitive. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, predare explicită, teoria încărcării cognitive, scheme cognitive, situație, resurse, competence, explicit teaching, cognitive load theory, cognitive schemas, situation, Resources |
||||||
|