Articolul precedent |
Articolul urmator |
6 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025 (91) |
General questions of didactics and method (1255) |
SM ISO690:2012 CUŢULAB, Ala. Învățarea prin joc didactic reflectat în gamificare – un nou domeniu motivațional. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 11, 16-17 mai 2024, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2024, Ediția 11, Vol.2, pp. 221-227. ISBN 978-9975-46-904-3. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p221-227 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 11, Vol.2, 2024 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 11, Chişinău, Moldova, 16-17 mai 2024 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p221-227 | ||||||
CZU: 37.025 | ||||||
Pag. 221-227 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol reflectă o analiză a modernizării procesului educațional prin metode didactice interactive, pornind de la jocul didactic și ajungând la un nou concept educațional – gamificare. Învățarea prin gamificare scoate în evidență acea funcție complexă a creierului uman prin implicarea elementelor de neurobiologie, demonstrându-se că totalitatea abilităților formate la educabili reprezintă rezultatul interacțiunii componentelor creierului cu metodele, strategiile și tehnologiile didactice, prin care se formează experiențe plăcute prin secreția neuromediatorului dopamina, ce stimulează motivația spre cunoaștere și realizare a diverselor activități umane, unde competiția și succesul obținute prin gamificare devine unealta de bază a competenței motivaționale, un element destul de important în procesul de învățare și de asemenea în menținerea sănătății mentale a participanților la o educație continuă. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, joc de rol, gamificare, educaţie, neurobiologie, competență motivațională, learning, role playing, Gamification, education, neurobiology, motivational competence |
||||||
|