Aspecte ale asigurării conexiunlor pluri-, inter-, transdisciplinare în predarea-învățarea științelor
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
50 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025 (87)
General questions of didactics and method (1236)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel. Aspecte ale asigurării conexiunlor pluri-, inter-, transdisciplinare în predarea-învățarea științelor. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 29-30 septembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Vol. 1, pp. 22-24. ISBN 978-9975-46-816-9. DOI: https://doi.org/10.46727/c.29-30-09-2023.p22-24
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2023
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2023

Aspecte ale asigurării conexiunlor pluri-, inter-, transdisciplinare în predarea-învățarea științelor

Aspects of ensuring multi-, inter-, transdisciplinary connections in science teaching-learning

DOI:https://doi.org/10.46727/c.29-30-09-2023.p22-24
CZU: 37.025

Pag. 22-24

Bocancea Viorel
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 mai 2024


Rezumat

Ensuring pluri, inter, transdisciplinary connections represents a challenge for general education. STEM education requires a new approach to the integration of curricular contents. In this work the author presents examples of ensuring these connections.

Cuvinte-cheie
pluri, inter, transdisciplinary connections, sciences, STEM education