Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025 (87) |
General questions of didactics and method (1236) |
![]() BOCANCEA, Viorel. Aspecte ale asigurării conexiunlor pluri-, inter-, transdisciplinare în predarea-învățarea științelor. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 29-30 septembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Vol. 1, pp. 22-24. ISBN 978-9975-46-816-9. DOI: https://doi.org/10.46727/c.29-30-09-2023.p22-24 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2023 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.29-30-09-2023.p22-24 | ||||||
CZU: 37.025 | ||||||
Pag. 22-24 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Ensuring pluri, inter, transdisciplinary connections represents a challenge for general education. STEM education requires a new approach to the integration of curricular contents. In this work the author presents examples of ensuring these connections. |
||||||
Cuvinte-cheie pluri, inter, transdisciplinary connections, sciences, STEM education |
||||||
|