Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 14:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.54 (4) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658) |
![]() RICA, Cristina-Iuliana. Generalități privind modalitățile de identificare a elevilor supradotați. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 164-168. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.54 | ||||||
Pag. 164-168 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol am făcut referire la modalitățile de identificare a elevilor supradotați. Supradotarea presupune o mare diversitate de semnificații și definiții, în funcție de mai multe sisteme de referință. Supradotații reprezintă un grup deosebit, care se diferențiază prin creativitate, performanță, inteligență, potențial aptitudinal. Un rol important în identificarea elevilor supradotați îl au cadrele didactice, dar și familia. Identificarea lor este un întreg proces ce presupune un mijloc de evaluare și diagnostic privind nevoile lor specifice. Elevii supradotați trebuie identificați și incluși într-un program prin care să se încurajeze la maximum capacitățile lor creative. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi supradotaţi, metodee și procedee de identificare, procesul identificării, supradotare, cadre didactice, gifted students, identification methods and procedures, the identification process, giftedness, teaching staff |
||||||
|