Articolul precedent |
Articolul urmator |
71 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 00:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.064 (12) |
Kinds of school providing general education (2137) |
SM ISO690:2012 BALANICI, Olga. Importanța relațiilor interpersonale în dezvoltarea unui mediu de învățare pozitiv și colaborativ la clasa de elevi. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 15-20. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.064 | ||||||
Pag. 15-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de relații interpersonale la clasa de elevi se referă la interacțiunea dintre elevi și profesori, dar și la modul în care elevii interacționează între ei. Aceste relații sunt influențate de factori precum personalitatea elevilor, stilul de predare al profesorului, climatul școlar, cultura organizațională și alți factori. Relațiile interpersonale joacă un rol esențial în crearea unui mediu de învățare eficient și în asigurarea succesului academic al elevilor. Acest articol examinează importanța acestor relații în contextul clasei de elevi, analizând modul în care interacțiunile dintre profesori, elevi și colegi pot contribui la dezvoltarea unui climat propice pentru învățare și creștere personală. |
||||||
Cuvinte-cheie relaţii interpersonale, activitate educativă, grup de elevi, calitate, interpersonal relationships, educational activity, group of students, Quality |
||||||
|