Importanța relațiilor interpersonale în dezvoltarea unui mediu de învățare pozitiv și colaborativ la clasa de elevi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
71 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 00:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.064 (12)
Kinds of school providing general education (2137)
SM ISO690:2012
BALANICI, Olga. Importanța relațiilor interpersonale în dezvoltarea unui mediu de învățare pozitiv și colaborativ la clasa de elevi. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 15-20. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Importanța relațiilor interpersonale în dezvoltarea unui mediu de învățare pozitiv și colaborativ la clasa de elevi

CZU: 373.064

Pag. 15-20

Balanici Olga
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Conceptul de relații interpersonale la clasa de elevi se referă la interacțiunea dintre elevi și profesori, dar și la modul în care elevii interacționează între ei. Aceste relații sunt influențate de factori precum personalitatea elevilor, stilul de predare al profesorului, climatul școlar, cultura organizațională și alți factori. Relațiile interpersonale joacă un rol esențial în crearea unui mediu de învățare eficient și în asigurarea succesului academic al elevilor. Acest articol examinează importanța acestor relații în contextul clasei de elevi, analizând modul în care interacțiunile dintre profesori, elevi și colegi pot contribui la dezvoltarea unui climat propice pentru învățare și creștere personală.

The concept of interpersonal relationships in the classroom refers to the interaction between students and teachers, as well as how students interact with each other. These relationships are influenced by factors such as student personality, the teacher's teaching style, school climate, organizational culture, and other factors. Interpersonal relationships play an essential role in creating an efficient learning environment and ensuring the academic success of students. This article examines the importance of these relationships in the context of the classroom, analyzing how interactions between teachers, students, and peers can contribute to the development of a conducive climate for learning and personal growth.

Cuvinte-cheie
relaţii interpersonale, activitate educativă, grup de elevi, calitate,

interpersonal relationships, educational activity, group of students, Quality